ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ - ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΝΤΟΣ ΕΕ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 300 € - ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: +302103639281
Επιλογή σελίδας

Πολιτική επιστροφών

1. Νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης

Αν συναλλάσσεστε ως καταναλωτής, μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση (εκτός από την περίπτωση οποιουδήποτε από τα προϊόντα της ρήτρας 2 παρακάτω, όπου το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν χορηγείται) εντός 14 ημερολογιακών ημερών αναιτιολόγητα.  

  Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων, ή στην περίπτωση παραγγελίας με περισσότερα προϊόντα μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο του τελευταίου προϊόντος.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε είτε να ενημερώσετε τη SOTRIS ταχυδρομικώς στη διεύθυνση που αναφέρεται στον όρο 2, είτε καλώντας στο τηλέφωνο 0030-210-8226568, είτε στέλνοντας email στη διεύθυνση: info@sotris.gr, είτε γράφοντας στην φόρμα επικοινωνίας μας, εκφράζοντας την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από αυτήν τη Σύμβαση με ρητό τρόπο (π.χ. αποστέλλοντας ταχυδρομικώς μια επιστολή ή ένα email). Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την φόρμα υπαναχώρησης που εμφανίζεται στο Παράρτημα που επισυνάπτεται παρακάτω, χωρίς αυτό να είναι υποχρεωτικό. Για να υπαναχωρήσετε εμπρόθεσμα, αρκεί να στείλετε την επικοινωνία σας σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης. Ως καταναλωτής επιστρέφετε τα αγαθά ή τα μεταβιβάζετε σε εμάς, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας ανακοινώσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση σύμφωνα με το άρθρο 3ζ του νόμου 2251/1994. Η προθεσμία τηρείται εάν μας στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών.

 Ως καταναλωτής επιβαρύνεστε μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών. 

 Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.  

 Αν υπαναχωρήσετε από αυτή τη Σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημέρα που ενημερωθήκαμε για την υπαναχώρηση, όλες τις πληρωμές που έχουμε λάβει από εσάς, μη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης. Η επιστροφή θα γίνει με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή. Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε πάντως να παρακρατούμε την επιστροφή είτε μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω.
Μπορείτε να επιστρέψετε και να παραδώσετε τα προϊόντα χέρι με χέρι σε οποιοδήποτε κατάστημα SOTRIS στην Ελλάδα, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας ενημερώσατε για την υπαναχώρησή σας από τη Σύμβαση αυτή. Θεωρείται ότι το έχετε πράξει αυτό εμπρόθεσμα αν έχετε δώσει προς αποστολή τα προϊόντα πριν παρέλθει η προθεσμία των 14 ημερών.  

Θα επιβαρύνεστε με τα άμεσα έξοδα επιστροφής των προϊόντων, εκτός μόνο από την περίπτωση που τα παραδώσετε χέρι με χέρι σε οποιοδήποτε κατάστημα SOTRIS στην Ελλάδα.  

Ευθύνεστε για κάθε απομείωση της αξίας των προϊόντων ως απόρροια τέτοιας μεταχείρισής τους που αλλοιώνει την φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητά τους.

2. Λοιπές διατάξεις για τα δικαιώματα επιστροφής

Δεν μπορείτε να υπαναχωσετε τη Σύμβαση όταν το προϊόν είναι οποιοδήποτε από τα ακόλουθα προϊόντα:  

Προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες των πελατών.
Μουσική CD / DVD των οποίων η αρχική συσκευασία έχει αφαιρεθεί.
Σφραγισμένα προϊόντα, τα οποία δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας, και τα οποία ανοίχτηκαν μετά την παράδοση.
Το δικαίωμά σας να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση ισχύει μόνο για τα προϊόντα που επιστρέφονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση που τα παραλάβατε. Κανένα ποσό δεν θα σας επιστραφεί εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του, εάν το προϊόν δεν είναι στην ίδια ακριβώς κατάσταση που παραδόθηκε ή εάν έχει υποστεί ζημιά. Επομένως, πρέπει να φροντίσετε για τη δέουσα επιμέλεια των προϊόντων όσο είναι στην κατοχή σας. Υποχρεούστε να επιστρέψετε τα προϊόντα άθικτα και σε άριστη κατάσταση χρησιμοποιώντας ή συμπεριλαμβάνοντας την αρχική τους συσκευασία, τις οδηγίες και κάθε άλλο έγγραφο που τυχόν συνοδεύει τα προϊόντα (π.χ. Δελτίο Απόδειξης Τιμολογίου, Απόδειξη Λιανικής, υλικό marketing ή οποιοδήποτε άλλο υλικό προώθησης κλπ).

  Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να επιστρέψτε τα προϊόντα μαζί με την απόδειξη που παραλάβατε κατά την παράδοσή του. 

Κατόπιν της υπαναχώρησης, τα αντίστοιχα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν ως ακολούθως:

Επιστροφές σε οποιοδήποτε κατάστημα SOTRIS

Μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν σε οποιοδήποτε από τα καταστήματα SOTRIS στην Ελλάδα, το οποίο έχει το αντίστοιχο τμήμα που ανήκει και το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε. Στην περίπτωση αυτή πρέπει να μεταβείτε στο κατάστημα και να δώσετε μαζί με το προϊόν την απόδειξη, που παραλάβατε κατά την παράδοσή του.

Επιστροφές με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier)

Αν επιλέξετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier), θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της διαδικτυακής φόρμας επικοινωνίας μας ή στο τηλέφωνο 0030-210-8226568 ώστε να μας ενημερώσετε για την ενέργειά σας αυτή ώστε κι εμείς να είμαστε ενήμεροι και σε θέση να οργανώσουμε την παραλαβή του/των προϊόντος/ων. Πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν στην ίδια συσκευασία που το παραλάβατε ακολουθώντας τις οδηγίες που περιγράφονται στην ενότητα «ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ» αυτής της ιστοσελίδας. Παρακαλούμε να έχετε υπόψη ότι αν θέλετε να μας επιστρέψετε τα αγαθά με οποιοδήποτε άλλο τρόπο (όπως π.χ. με χρέωση παραλήπτη), έχουμε το δικαίωμα να σας χρεώσουμε για τα άμεσα έξοδα με τα οποία τυχόν επιβαρυνθούμε για την παραλαβή των προϊόντων με τον τρόπο αυτόν. Αφού εξετάσουμε λεπτομερώς το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας ενημερώσουμε εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων, πάντοτε εφόσον έχετε ασκήσει τα δικαιώματά σας εντός της νόμιμης προθεσμίας και υπό την προϋπόθεση ότι επιστρέφονται και όλα τα αγαθά από τα οποία αποτελείται το δέμα άθικτα και σε άριστη κατάσταση.

Η επιστροφή των χρημάτων θα καταβάλλεται το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας γνωστοποιήσατε την υπαναχώρηση. Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε πάντως να παρακρατούμε την επιστροφή των χρημάτων είτε μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω.  

 Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται πάντα με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά σας. 

 Είστε υπεύθυνοι για τα έξοδα και τον κίνδυνο της επιστροφής των προϊόντων σε εμάς, όπως περιγράφεται ανωτέρω. 

Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της διαδικτυακής μας φόρμας επικοινωνίας ή στο τηλέφωνο 0030-210-8226568, ή στο email info@sotris.gr  

3. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν που παραγγείλατε δεν συμμορφώνεται, κατά τη στιγμή της παράδοσής του, με τους όρους της Σύμβασης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας μέσω της διαδικτυακής μας φόρμας επικοινωνίας, περιγράφοντας λεπτομερώς το προϊόν και το ελάττωμά του, ή τηλεφωνώντας μας στο 0030-210-8226568 και θα σας δώσουμε οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειες.

 Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν σε οποιοδήποτε από τα καταστήματα SOTRIS στην Ελλάδα, κατόπιν επικοινωνίας με εμάς, ή να το παραδώσετε στην εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) που θα στείλουμε εμείς σπίτι σας. Πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν μαζί με την απόδειξη, που παραλάβατε κατά την παράδοση του προϊόντος. 

 Θα εξετάσουμε προσεκτικά το επιστρεφόμενο προϊόν και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση (αν υφίσταται τέτοια περίπτωση). Η επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και, σε κάθε περίπτωση, εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα σας επιβεβαιώσαμε μέσω e-mail ή τηλεφωνικής κλήσης ότι δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.
Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, το ποσό που έχει καταβληθεί θα επιστρέφεται στο ακέραιο, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και όποιων άλλων εύλογων εξόδων με τα οποία επιβαρυνθήκατε για την επιστροφή του προϊόντος. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά. Τα νόμιμα δικαιώματά σας σύμφωνα με την ισχύουσα εκάστοτε νομοθεσία δεν θίγονται.  

€100 ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΗ

για αγορές

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να λαμβάνετε ενημερώσεις σχετικά με τα νέα προϊόντα και τις προσφορές μας. Κάθε μήνα, ένας τυχερός από εσάς κερδίζει κατόπιν κλήρωσης δωροεπιταγή αξίας 100 Ευρώ για αγορές στα καταστήματα Sotris.

Έχετε εγγραφεί με επιτυχία!