ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ & ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μπορείτε  να ακυρώσετε μία παραγγελία που δώσατε τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά ώστε να μην εκτελεστεί, αποκλειστικά μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 210-8226568 και ωράριο λειτουργίας από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00πμ – 17:00μμ, υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι αυτή δεν έχει ήδη εκτελεστεί (παραγγελίες που βρίσκονται σε στάδιο ‘’Εκκρεμής’’ ή ‘’Σε επεξεργασία’’).

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς όπως αυτή αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς του προϊόντος. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι σε αυτή την  περίπτωση σας επιβαρύνει το κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Παρακαλώ σημειώστε ότι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:

  1. Επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 210-8226568 και ωράριο λειτουργίας από Δευτέρα έως Παρασκευή  9:00πμ – 17:00μμ, ώστε να μας γνωστοποιήσετε ότι επιθυμείτε την επιστροφή του προϊόντος, όπως επίσης αν επιθυμείτε την αντικατάσταση του με κάποιο άλλο προϊόν από το κατάστημα μας ή την επιστροφή των χρημάτων σας.
  2. Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη.
  3. Δεν έχει χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής.
  4. Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής.
  5. Για τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
  6. Να μην έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί τυχόν ταμπελάκια ή ετικέτες κλπ. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα.
  7. Το προς επιστροφή προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς του.
  8. Το προϊόν συνοδεύεται από κάποια προσφορά (π.χ. δώρο), θα πρέπει να επιστραφούν και τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στην προσφορά αυτή.
  9. Μας αποστείλετε τα προϊόντα αποκλειστικά μέσω courier στα στοιχεία της εταιρείας όπως αυτά αναγράφονται στην απόδειξη αγοράς του προϊόντος με δική σας επιβάρυνση των εξόδων αποστολής.

Σημαντικό:

  • Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά την μεταφορά του.
  • Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία SOTRIS  δεν φέρει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής.
  • Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.
  • Η επιστροφή χρημάτων γίνεται αποκλειστικά μέσω λογαριασμού τραπέζης όπου τα στοιχεία του λογαριασμού (δικαιούχος) είναι ίδια με αυτά που είχαν δηλωθεί κατά την παραγγελία του προϊόντος.
  • Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία SOTRIS δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά την χρήση τους και σε καμιά περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση.